Trening brzucha

Istnieje wiele ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha. Jednak wiele z nich nie przynosi efektów, albo przynosi w małym tempie. Każdy z nas w zależności od tego jak wygląda jego brzuch ma indywidualne tempo osiągania ładnej sylwetki. Ćwiczenie o nazwie “6 weidera” przynosi po 42 dniach w większości przypadków idealną sylwetkę brzucha. Jest to jednak bardzo ciężki zestaw ćwiczeń na brzuch. Niewiele osób jest na tyle wytrwałych, aby dokończyć całą serię. Oto przedstawiona 6 weidera w postaci zdjęć i opisu:

1. Leżymy na płaskim podłożu ręce wzdłuż tułowia. Unosimy na zmianę jedną nogę, tak aby w kolanie i biodrze zachować kąt prosty, jednocześnie podnosząc barki, tak aby nie odrywać tułowia od podłoża. Wytrzymujemy w tej pozycji 3 sekundy, z napiętymi mięśniami.

2. Unosimy jednocześnie nogi i przytrzymujemy 3 sekundy.

3. Ćwiczenie robimy analogicznie do 1. z tym, że splatamy ręce na karku.

4. Ćwiczenie robimy analogicznie do 2. z tym, że splatamy ręce na karku.

5. W tym ćwiczeniu unosimy część barkową tułowia i utrzymując napięcie mięśni brzucha robimy “nożyce”. Ręce splecione są na karku.

6. W tym ćwiczeniu unosimy jednocześnie część barkową tułowia i obie wyprostowane nogi. Przytrzymujemy 3 sekundy.

Cykl 42 dni wygląda następująco:

Życzymy powodzenia i ładnej sylwetki!